Koordirigent
Stemvorming is een belangrijk onderdeel van het koordirigentschap, zowel zangers als dirigent dienen hun stem goed te onderhouden. Ik volg daarvoor zanglessen bij Frank Hermans.
Het werken met koren heeft mij altijd aangetrokken, waarbij diversiteit in koren en repertoire een grote rol speelt. Zo voerde ik o.a. met jongerenkoor Baarle-Nassau West Side Story van Bernstein uit en met operakoor Concordia de opera La Sonnambula van Bellini, allebei scenisch. Met studentenkoor Contrast Handels Oratorium Saul, Orffs Carmina Burana en Mozarts Requiem en met het Oisterwijks Kamerkoor o.a. het Stabat Mater van Scarlatti, het Requiem van Duruflé en De trein naar Sobibor van Mathieu Dijker.
Verder was ik een aantal jaren werkzaam als docent Koordirectie bij het UCK en Stichting Maestro Tilburg en was ik betrokken bij de koorklas van de vooropleiding van het conservatorium in Tilburg.
Momenteel ben ik dirigent van het Oisterwijks kamerkoor, Veldhovens kamerkoor, gemengd kerkkoor Willibrordus in Berkel-Enschot en zang- en gitaarvereniging Da Capo in Haaren.
Daarnaast verleen ik medewerking als repetitor, o.a. bij de Scratchdagen van het Noord Nederlands Orkest.

Peter van Aerts